Kako Analizirati Horoskop

Ovaj Blog je namenjen prevashodno Vama, u cilju da nam pošaljete svoj komentar na nedavno otvorenu Besplatnu Školu Astrologije na sajtu www.astroveda.net.

Vrlo rado ćemo saslušati vaše mišljenje o našem sajtu, sistemu obaveštavanja, online predavanjima itd. … kritike su svakako dobrodošle.

Dragan Tatalović

О Dragan Tatalovic

Writer. Explorer. Lover. Musician. Traveller. Learner. Teacher. Engineer.
Овај унос је објављен под Astrologija. Забележите сталну везу.

42 реаговања на Kako Analizirati Horoskop

  1. Dobar dan DRAGANE,
    Slučajno sam naišla na Vašu stranicu, registrirala se za Vašu besplatnu školu i moram reći da sam se oduševila. Nadam se da će mi pomoći da naučim kako da protumačim svoju natalnu kartu, iako sam još laik po tom pitanju. Nadam se da ću uz vašu školu doći do saznanja zašto mi je život takav kakav je.
    Od sveg srca vas pozdravljam.
    Dragana.

  2. Nada каже:

    Spoštovani g. Dragan,

    navdušila sem se nad vašim zelo jasno razlago astrološke karte. Imam samo eno pripombo in sicer, da se zelo slabo sliši Vaš gas, pa tudi glasba v ozadju ga preglasi in s tem marsikaj je izgubljenega.

    Upam, da nas boste še naprej razveseljevali z Vašimi razlagami astroloških kart.

    Lepo Vas pozdravljma,

    Nada

  3. lila каже:

    Hvala vam na svemu, mnogo mi pomazete, zelela bi da mi se ponovo javite sa novim tumacenjima. Mene interesuje horarna astrologija pa eto ako imate nesto bila bih vam zahvalna.

  4. Saša Tasić каже:

    Dragane,
    jako mi se svidja tvoja škola astrologije, super su priče, možda bi mogao da nam nekad pošalješ nešto o planetama, o znakovima.
    Neki pisani materijal kako bi lakše razumeli video.
    Sve pohvale od mene, jedva čekam novi video.

  5. Jasmina каже:

    Najoriginalnija škola astrologije ! Bravo! Svaka čast !
    Način na koji ste sebe prezentovali asocirao me je na Vašeg Merkura i Neptuna.
    Originalnost !
    Dragane Tataloviću, samo napred !

  6. olivera jovanovic каже:

    Veliki pozdrav Dragane,
    Na jedan veoma sazet i konkretan nacin opisujete svu astro simboliku u horoskopima koje ste mi poslali i zaista mnogo pomaze u razumevanju istih,bez prevelikih i manje bitnih detalja koji cesto odvalce paznju od same sustine.

  7. Gordana каже:

    JEDNOSTAVNO,RAZUMLJIVO,RAZVIJAJUCE I ORIGINALNO.HVALA!

  8. Marko каже:

    svaka cast, dosta je korisno..ja bih dodao samo da bi bilo jos bolje kada biste mogli makar na svakih 5 dana po jedan video. Ako je moguce, ako ne- dobro je i ovako.

  9. Zorica каже:

    Interesantno,zanimljivo i korisno.Na sazet nacin objasnjeno sve jasno i za nas pocetnike.Nestrpljivo ocekujem svaki novi video.Nadam se da cemo uskoro dobiti nesto i o znaku bika.pozdrav

  10. Anita каже:

    Dragi Dragane ovo je veoma dobro i mnogo toga se može naučiti i saznati ko voli horoskop i sve što se tiče astrologije..veliki pozdrav..

  11. nesi каже:

    svaka cast korisno je a ako biste mogli bar na svakih 5 dana po jedan video..to bi bilo sjajno..pozdrav..!

  12. venera каже:

    hlala vam puno ali ja se uopste ne razumjem u svemu to ali kao sto sam u znaku ribe imam i jaku intuiciju jel da haha i imam osecaj da ste jako dobri pri izradu horoskopa ali ja stvarno neznam kako da napravim svoju natalnu kartu dragane

  13. aleksandra каже:

    Vrlo razumljivo,najbolje se uci na primerima!Pozdrav!

  14. aleksandra каже:

    Da li koristite u analizi i fiksne zvezde?

  15. TATJANA каже:

    postovanje,
    potpuni sam laik sto se tice horoskopa.znam kako izgleda moja natalna karta,ali ne umem da se snadjem u tumacenju,jer ne znam bitne stvari koje nisam cula u Vasoj prezentaciji.Shvatam sta su kuce i planete koje se nalaze u njoj,ali neznam znacenje tih istih planeta i kako one uticu na mene….
    ja se iskreno nadam da cete i o tome pricati,ako to vec niste,jer sam tek odslusala dva predavanja.puno pozdrava i raduje me, sto ste vi za sada po mom misljenju ,prvi koji je nacinio ovaj korak besplatne skole astrologije..samo napred:)
    DEVICA-STRELAC

  16. sneza mili каже:

    Divno,zaista.Jako mi se dopada ovo sto radite.Nesto malo znam o astrologiji ali Vas stil objasnjavanja mi izuzetno prija.Sa nestrpljenjem ocekujem Vas sledeci video prilog ,pozdrav,Snezana!

  17. mirjana каже:

    Steta sto ne vidjeh ovaj video saobracajna nesreca prije kupovine svog auta. A Vama samo rijeci hvale, a i zavisti sto sebi mozete sve prognozirati.
    Veliki pozdrav. Mirjana

  18. zorica каже:

    Dopada mi se!

  19. zorica каже:

    Che Guaru ste vec objavili!???

  20. zorica каже:

    Ako bih narucila video predavanje 12 znakova zodijaka morala bih da idem i dalje….kuce, planete itd. sto zahteva dodatno placanje!? Jesam li dobro razumela?
    Pozdrav

  21. Filip каже:

    Pozdrav Dragane,
    ja sam novi ovdje, astologijom se ne bavim intezivnog,vec povremeno citam tekstove i sajtove i sl. ja bih zelio da sto vise naucim, pa sam se ovdje registrovao ali bih da krenem ispocetka pa da li mi mozete reci gdje da nadjem vase klipove ispocetka i da pocnem da ucim 🙂
    Sve pohvale za trud i za dobrotu i znanje koje sirite.

    Pozdrav
    F.

  22. Marina каже:

    Sve je super ko razume i koga interesuje moze puno da se nauci kroz pazljivo slusalje…da li moze tema odlazak u inostranstvo u natalu…hvala….srdacan pozzz…Marina Blizanac-Riba

  23. nina каже:

    Postovanje Dragane,
    Prvi put sam pogledala Vasu prezentaciju i mogu slobodno da kazem da mi se dopada. Kao veliki ljubitelj astrologije, htela bih da Vas pitam, da li moze na osnovu natalne karte, da se vidi da li moze osoba da se bavi astrologijom?
    Hvala na odgovoru.

  24. branka каже:

    ja sam odusevljena ovom skolom prakticne astrologije ..toliko lako i razumljivo ..da je ovo fascinantno ..svaka pohvala i svaka cast za ideju i realizaciju ..puno uspeha i pozdrava ..pancevka ..

  25. nina каже:

    Pogledala sam cuvenog „Casanovu“ i zaista moze se dosta toga nauciti o tome kako Vi objasnjavate. Sto se tice mog Urana i Vodolije, nista od toga…jedino 9.polje mi je u znaku Vodolije, a Uran mi je u 6.polju u znaku Skorpije.
    Ali, ostajem pri tome da me astrologija jako zanimljiva 🙂

    • www.astroveda.net каже:

      VI polje je posao koji radite, a Uran astrolog, to vam može biti zanimanje jednog dana. IX polje u Vodoliji, na studijama vas jako zanima astrologija ili ako odete u inostranstvo još bolje. Ako je Uran u dobrom aspektu sa vladarom prvog polja, to je odlično za Astrologiju.

  26. nina каже:

    Ah, taj Uran..nista od njega kod mene, znaci nikakav aspekat, jedina planeta gde je „usamljena“, zargonski receno. A, jos jednom, najiskrenije, hvala Vam sto izdvojite vreme da odgovorite. A, pre svega sto imate ovaj sajt, pa kako se ono u narodu kaze: „ko voli, nek izvoli“.

  27. branka каже:

    ja sam opet fascinirana ..toliko je ovo sve lepo i prakticno receno da nemam reci …ko bi rekao za ovu veneru ..da je toliko prevrtljiva ..i da ne zeli brak nego samo avanture ..a uvek dobija razocarenja i patnje u ljubavnim odnosima ..ja je imam u mom natalu ..i nije lako naci muskarca koji ce da je razume ..

  28. nina каже:

    Jako zanimljivo ovo vezano za analizu auta. Pitanje, da li kvadrat uvek mora da znaci lose u astrologiji? Npr.dve lose planete prave kvadrat? To i u primeru sam primetila.

  29. Mr Pert каже:

    Postovani gospodine Dragane,
    Hvala na lekcijama. Neobicno, divno i jedinstveno.
    Nisam dobio astrovideo4. Da li je to video koji sam trebao primiti? Sa astrovideo3 skocilo se na astrovideo5.
    Puno, puno pozdrava.

    Mr. Pert

  30. Milica Popovic каже:

    Odlicno,tako da se nadam da cu nesto nauciti

  31. Mirjana каже:

    Mirjana
    Poštovani Dragane,
    Astrologijom sam počela da se bavim od 2006god,amaterski naravno i slušajući na tv,koje su u to vreme objavljivali neki astrolozi poneka tumačenja.Kako ništa nisam mogla da shvatim jer je jednog dana bilo ovako,a drugi onako ništa mi nije bilo jasno.Išla sam i na neke škole, kurseve pa ponešto sam naučila,ali daleko od toga da bih mogla da protumačim nečiji horoskop ovako kao Vi.Veoma to lepo objašnjavate i planetu i stepen pa pošto sam tek dobila dva horoskopa koja po nekoliko puta preslušavam nadam se da ću moći mnogo više da shvatim jer me jako zanima ,a kako sam u penziji pa imam i vremena.Kasnije kada budem u mogućnosti naručiću svoj horoskop jer me zanima zdravlje.
    Puno hvala na ovo besplatno objašnjavanje i veliki pozdrav.

  32. Mirjana каже:

    e,da ostavila sam svoj komentar pošto sam pažljivo saslušala objašnjenje horoskopa,ali zaboravih da Vas pitam.Pošto Vi kažete da ste rektifikovali horoskop svom prijatelju koga dobro poznajete pa možete na osnovu toga ,ali šta je sa onim horoskopima gde samo znate dan,mesec godinu i mesto rođenja ,a vreme nepoznato,a ne poznajete osobu ni čime se bavi ni šta je studirala i da li je studirala ima li dece itd itd.Kako se onda radi rektifikacija tako lagano.
    Puno pozdrava.

    • Dragan Tatalovic каже:

      Ako rektifikujete horoskop, neophodno je poznavati navike osobe, neke specifičnosti iz njenog života. Kod poznatih ličnosti to je lakše, jer uvek možete da proučite njihovu biografiju, puno toga je dostupno na internetu. Ali prva stvar, koju bi svako trebao da uradi, jeste da rektifikuje svoj horoskop, jer ranije se vreme rodjenja upisivalo na svakih 5 minuta (npr. umesto 12:13 min napisano je 12:15min), pa vam vrh ASC padne na pogrešan stepen.
      Pozdrav

  33. Mirjana каже:

    Poštovani Dragane.
    Nisam dobila vide br.3,pa se nadam da će te mi poslati.
    Što se tiče predavanja br.5,saobraćajna nesreća detaljno sam preslušala nekoliko puta pa bih Vas pitala:zašto kada tumačite saobraćajnu nesreću krećete od kuće 5, i zašto niste pomenuli to je samo moje mišljenje jer želim nešto i da naučim,kod Vas vrh 8.kuće počinje na 10 stepeni Blizanaca što je u egzaktnim kvinkunsom sa Marsom pa i sa Vašim Ascedentom koji je veoma opasan aspekt i nile li on važniji od jako širokog kvadrata Merkura i Marsa iako je Merkur vladar 8.kuće.
    Interesuje me da li je nesreća bila kada ste se vraćali kući pošto je vladar treće kuće Saturn u izgonu i retrogradan.
    I još me interesuje kod kupovine auta ja mislim da je najveći problem Vaš većinski vladar teće kuće Merkur na 29 stepenu što je anareta i što je retrogradan i treba izbegavati kupovinu stvari koji su u simbolici Merkura pa auto može biti i Jupiter jer je veliki i luksuzan,ali i Merkur jer se kreće.
    Puno Vam hvala ukoliko mi objasnite ova moja zapažanja i hvala Vam.

    • Dragan Tatalovic каже:

      Predavanja br. 3 trenutno nemam, iz kako bih rekao, tehničkih razloga. Zašto sam krenuo iz 5 kuće? Pa pri tumačenju horoskopa, možete krenuti odakle god želite, tu nema pravila, svako ima neki svoj sistem. Meni je jako bitna inspiracija oko koje gradim priču. Kvinkuns, da tačno, mogao sam da ga spomenem, ali istina je da koristim samo ptolomejske aspekte, iz prostog razloga što ostali jako retko deluju ili ne deluju nikad. Za sad nisam primetio da je taj aspekt važniji … Nesreća se desila ujutru, kad smo išli na trening. U vezi Merkura nije mi jasno da li mislite na horoskopa auta? U svakom slučaju jasno se vidi da nije bilo pravo vreme za kupovinu.

      Pozdrav

  34. Mirjana каже:

    Vama je i Natalni Merkur na 29 stepenu,ali i u horoskopu auta je Merkur na 29 stepenu u opoziciji sa Uranom naravno da ste to dobro rekli.Moj je samo bio pozitivan komentar.Hvala .

Постави коментар